Pozvedněte svůj počítačový zážitek na vyšší úroveň s dokonalým pohodlím HUAWEI Matepad 11. Zažijte to nejlepší z multitaskingové zábavy s vícedotykovou klávesnicí a stylusem. Klepnutím, přejetím a sevřením můžete procházet své oblíbené aplikace. Snadno sledujte a pracujte se všemi svými programy pomocí vícedotykové nebo dotykové obrazovky s lepší účinností nežíve. Umístěte kurzor na určité ikony aplikací a rychle zobrazte

asto používané programy zobrazené v horní části displeje a klepnutím na rychle zobrazíte náhled každého okna aplikace, čímž zobrazíte všechny možnosti aplikace, aniž byste je museli otevírat.

HUAWEI Matepad 11

Nový HUAWEI Matepad 11 vám poskytuje vyšší výkon za vaše peníze díky elegantnímu a ohromujícímu designu. Je to perfektní společník pro novou generaci pracujících profesionálů. Připojte se k webu pomocí webového prohlížeče pomocí apletu pro procházení webu Chrome a získejte přístup k důležitým obchodním údajům stisknutím tlačítka. Pomocí šikovného správce připojení se můžete připojit k hotspotu Wi-Fi kdekoli ve městě nebo na celém světě. Můžete jej dokonce použít jako tablet PC připojením k sekundárnímu displeji – například k notebooku – pomocí kabelu USB. S adaptérem USB jej můžete také použít jako zařízení pro ukládání souborů.

V této recenzi HUAWEI Matepad 11 se podíváme na některé výhody nákupu tabletového počítače od společnosti Huawei na architektuře dvoujádrových procesorů Hawaii. Jedná se o jeden z nejnovějších generací tabletových počítačů od společnosti Huawei a pyšní se neuvěřitelným výkonem pro více úkolů ve velmi tenkém a kompaktním těle. Tablet PC je při spouštění nových programů velmi rychlý a je to vidět na benchmarcích.

Dvoujádrový procesor v HUAWEI Matepad 11 je vítanou aktualizací starších čtyřjádrových procesorů ve starších edicích tabletového počítače. I když existuje mnoho tabletů, které mají čtyřjádrové procesory, mnoho spotřebitelů chce mít ve svém tabletu výkonný dvoujádrový procesor. Některé recenze nehodnotí procesory příliš, protože nejsou dostatečně výkonné pro běh špičkových grafických programů. Tablet PC je však hodnocen pro náročné používání a má dostatek výkonu pro vše od zpracování textu až po hraní her. Mnoho uživatelů tabletových počítačů může přejít na grafickou kartu vyššíídy později, ale u Huawei Matepad 11 to obvykle není nutné. Tento výkonný malý tablet má stále dostatek výkonu pro spuštění většiny kancelářských programů i většiny standardních her.

Pokročilé integrované paměťové moduly v HUAWEI Matepad 11 poskytují super rychlýístup do paměti, takže uživatelé nikdy nebudou čekat, zatímco se jim načtou hry jako Facebook nebo eBay. Uživatelé milují integrované paměťové sloty v tabletu, které zvládnou všechny jejich nainstalované aplikace, aniž by je zpomalovaly. A vestavěné wi-fi umožňuje tabletu PC připojit se k blízkým bezdrátovým sítím pro velmi rychlé připojení. Uživatelé také velmi milují grafickou kartu, která dokáže napájet video ve vysokém rozlišení, takže uživatelé mohou sledovat své oblíbené filmy nebo hrát interaktivní hry, pokud je k dispozici připojení k internetu. Díky těmto dvěma funkcím je tablet úžasným herním zařízením a dává mu schopnost zvládnout vše, co chce každý seriózní hráč na obrazovku dát.

Na závěr, huawei matepad 11 má všechny funkce, které bude chtít mít každý seriózní hráč v tabletovém počítači. Obsahuje úžasnou grafickou kartu, ultra rychlé připojení k internetu, super ostrý zvuk, skvělý výkon dotykové obrazovky a možnost stáhnout si libovolnou aplikaci, kterou chcete. S Huawei M-Pen může každý profesionální grafik posunout svůj tablet PC na další úroveň. Aplikace, které jsou předem načteny do systému, umožní uživateli maximálně využít zážitek z tabletu a díky vynikající podpoře vícedotykového ovládání a stylusu je tablet jedním úžasným zařízením.